بررسی رابطه آموزش مجازی با اضطراب امتحان با میانجی‌گری درگیری تحصیلی

زهرا یزدانی؛ فاطمه اسدی

دوره 5، شماره 15 ، فروردین 1401، ، صفحه 57-76

https://doi.org/10.22054/jti.2023.72129.1361

چکیده
  پژوهش حاضر از نوع تحقیقات توصیفی همبستگی با تاکید بر معادلات ساختاری است. جامعه آماری شمامل کلیه دانش‌آموزان ششم ابتدایی شهرستان سواد کوه شمالی به تعداد 150 نفر بود. برای نمونه گیری با محاسبه حجم نمونه از طریق معادله کوکران تعداد 100 نفر انتخاب و سپس جهت انتخاب نمونه ا روش نمونه گیری طبقه‌ای و خوشه ای چند مرحله ای استفاده شد. برای جمع‌آوری ...  بیشتر